varför jag inte bloggar så ofta längre? -jo, för att...

fick en fråga varför jag bloggar så lite nu för tiden

och de är helt enkelt för att jag tappat suget, har ingen fantasi för att skriva något,
men de är även för att min kamera har damp, så har inga bilder att lägga in.
och en tredje sak är att min data inte har internet av någon anledning, har försökt fixa de på alla sätt, men de fun kar inte.
då blir de inta att jag sitter så mycket vid datan för alla andra datorer är så sega.

plus att jag inte hinner, skola , träning och vänner kommer före. enligt mig



Kommentarer
Postat av: Josefin

Då gör du helt rätt i att inte vara så aktiv. Man ska blogga för att man vill och känner att det betyder något. Inte för att man "måste" :)

2010-11-09 @ 10:11:51
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0