varma hallon och glass är gott<3

eftersom jag inte får träna så följde jag i alla fall med ut till dunker och kollade på våran träning,
mamma har även rignt till nacka så jag har fått massa saker jag ska gör
jag skulle typ springa i en 8 och massa haha xD.
men jag får inte spela match förens jag tränat en hel träning utan att ha hon :(
men de är nog lika bra, så att jag är helt frisk till sportscamp.

när jag kom hem
kikade jag fotboll ett tag, men de gick så dåligt så orkade inte fortsätta, så då satte jag mig och övade på min spanska läxa, men när jag satt med läxan, blev jag så himla sugen på något sött
så jag tog fram glass och värmde hallon. guud så gott de var :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0