smar som jag är

idag efter skolan gick jag ner till bertil och hämtat min cykel som vart på lagning
och sn cyklade jag hem, men när jag skulle låsa upp, så hittde jag inte nyckeln.
för jag hade glömt den på syslöjden. så de var bara att kasta sit på cykeln och hämta den.
men när jag kom till skolan var de ingen där, dörrarna var låsta. så jag kom ju inte in. men som tur va, var sven (skolans vaktmästare) där och kunde låsa upp åt mig.
och sen kunde jag åka hem ;) hahah och de var ju ganska varmt kan jag säga, så jag var ganska svettig när jag kom hem.
då åkte pikinin på,
och nu sitter jag här på min altan med min data, samtidigt som jag solar (Y)

------------------------------------------

nu ska jag göra smoothie :P mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0