ny duschad

nu har jag precis duschat, jag har ju vart ute och tränat på Dalvallen.
jag kännde ingenting i min höft/ljumske när jag gjorde mina övninger (Y)
men sen var jag med på en lek och de var ju jätte blött på pålan och jag hadde inga dobbar, så de första jag görär ju såklart att ramla hahah,
men de gick bra fick inte alls ont, jag reste mig bara upp och avgarvade x)
men sen fick jag springa fult, några gånger och då kändes de :(
så de blir att stå över både idrott och träning hela veckan. men de är i alla fall att jag vilar så att jag blir helt frisk nu

har ni någon skada, så att ni inte kan träna?

 








Kommentarer
Postat av: Sofija

sv. jaha okej, jag är tränar oxå när jag hinner typ (; kram

2010-05-25 @ 19:54:11
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0