Matilda tipsar

jag har sen förra året använt mig av Matrix sleek look och gold heat. de är en spray som skyddar året mot värme från fön och plattång och gör de mjukt och glansigt. så jag ville bara tippsa om den.
och de ger faktiskt resultat, man får inte alls lika slittet hår. de kostar väl runt 150 :-
jag gillar den väldigt mkt i álla fall, dels för att det är en spray så den är lätt att applicera och sen luktar den gott också.

för er som inte vet så har man i produkten i handdukstorkat hår sen fönar man och stylar som vanligt.

Oavsett vilken produkt man väljer så är de riktigt korkat att inte använda något alls när man
fönar/plattar/lockar. men egentligen är de vell bäst att skippa plattången helt men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0