idag fyller jag år :D

sitter här nere vid datan nu medans alla andra sitter uppe och pratar, men de är bara vuxna så inte så kul och sitta där upp och lyssna på deras skit snack, haha.
trots att de är min födelsedag i dag så sov jag hos gabbi och elin. dom sjöng för mig och kom med frukost på sängen gulligt av dom tycker jag,
senare vid 5 har jag fotbolls match med Dam-laget, kul kul
hoppsa bara att jag inte känner av nått i min höft, jag har nämligen sträckt den, eller ja, kanske inte höften, men nått som har med höften att gör i alla fall,

De här har jag fått

  • plattång
  • data
  • 6oo:-
  • sportscamp läger
  • nessesär (stavningen)
  • godis
  • lotter
  • vit kofta/jack från vila
  • presentkort på ginatricot
  • presentkort på kicks
  • karaoke skiva

tror inte jag glömmt nått
ksk kommer bilder på sakerna sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0