dagen har varit bäst

börjar skolan klockaan 8, och då har vi spanska, men vi jobbade typ inget och den sista halvtimmen lekte vi en lek som heter : rita, gissa, spring.

sen hade vi svenska i 35 min då vi hade ett läsförståelse test

efter de var de lunch, och sen så gick jag madde amelie och julia till marie och fixade med recept till våra muffins som vi ska sälja på lördag, sen slutade vi vid 12

och vid halv 1 drog jag, kialt, kevin , felicia, bebbe, zäta och empa ner till sjön och spelade fotboll och vollyboll.

sen kom jossan och då drog jag, jossan, kevin och kialt hem till mig och kollade få film.
kick-ass heter den, haha den var sjuk men ändå rätt bra.

och sen vid halv 6 drog grabbarna hem och  jag och jossan  åkte ut till dalvallen, jossan skulle spela match

min dag har varit soft<3
------------------------

han är sööt :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0