bloggtorka

vet att de vart väldigt dåligt uppdaterat nu i helgen, men jag har helt enkelt inte hunnit sätta mig vid datan,
för i fredags så var jag med gabbi och på kvällen åkte vi på disco till dunker, men de sög, hahah jag kan inte precis kalla de disco för de var inga som dansade eller nått, utan alla pratade och spelade fotboll,
men de  blev roligt typ den sista halvtimmen, men innan de kan jag inte precis säga att de var roligt.
min bäst kompis osse var i alla fall där så de blev lite roligare. hahah han är typ jätte liten, men jätte snäll och sööt, och så kom han fram till mig om  vi skulle dansa på danstävlingen. men när de väl var danstävling så var de inte en enda som var med så de blev ingen tävling x) ... lyckat ..

jossa som var på discot hade e´n blå ros som hon hade i håret, men hon lånade ut den till ossian,
men klantig som osse är så tappade han den, så han sprang till mig och sa
" matilda du måste hjälpa mig, jag har tappat bort jossans ros"
haha så vi gick runt och letade efter den. men jossan hittade den själv, nånstans , vet ej vart.
 så nu har jag berättat lite om discot.



hahah lilla ossian ( osse ) med jossans blåa ros



sen efter discot så åkte jag gabbi, elin och celine hem till celine och sov där,
sen på morgonen därpå tog vi cyyklarna till m-köping och sen drog vi upp på marknaden.
där träffade vi jossan, felicia, kialt, kevin, emma och linnéa, men sen så drog typ gabbi och celine, så sen såg vi inget mer av dom på hela dagen, och efter ett litet tag till drog emma och linnéa, så då var de jag jossan felicia elin och grabbarna kvar,
men elin tyckte typ att de var tråkigt så hon letade upp celine och gabbi och gick med dom resten av dagen, och sen typ bråkade elin och jag massa om de, hahah vette fan vrf, för töntigt va de men aja.

då när elin drog, gick vi till heden och där träffade vi zäta.
så han gick med oss,

vid heden fans de ett stånd där man kunde köpa sockervadd festis och popcorn, och om man var under tolv fick man grattis. simon zäta gick dit och sa att han ville ha en sockervadd.

han i kassan-hur gammal är du?
zäta- 12 ½
han i kassan- okej men de är bara dom som är under tolv som får gratis
zäta-jaha :(
han i kassan- men du är ju bara ett halvår äldre så du kan få en gratis i alla fall.

haha fyfan va vi skrattade sen när vi gick där ifrån, zäta är liksom 15 och dom gick på att han var 12 ½, haha xD

efter de drog vi ner till hosjön och satt där och pratade.
men sen såg vi hur de började mörkna på himlen och på andra sidan sjön regnade de.
de såg fett coolt ut, på ena sidan regnade de och på den andra sidan var de sol.
men vi förstod att regnet skulle komma till oss så vi gick hem och kollade på kick-ass.
och precis när vi satt på filmen började de vräka ner,
det kom till och med en blixt ;O

sen vid typ 6 drog kialt och kevin hem och åt och hämtade saker för dom skulle sova hos oss :)

så under ttiden dom var i sparre,  följde jag och jossan felicia hem, eller ja, till madde.

sen kom grabbarna tillbaka och då satt vi i soffan och kollade klart på kick-ass och myste ;)
och de gjorde vi resten av kvällen mellan typ 20.00 till 02.00 ;)
för sen var vi tvugna att sova för jossan var typ skit trött så hon somnade i soffan flera gånger och en gång kletade vi ner hennes kind med dip haha, och då vaknade hon. men sen när vi gick ner till mitt rum blev hon jätte flumm och kunde inte vara tyst, ahhaha hennes mun gick i ett.
men tillslut fick vi tyst på henne och do domnade ala på en gång tror jag, för så mkt mer kommer jag inte ihåg.

på morgonen ringde alarmet klockan 9 för kevin och kialt var tvugna att åka hem eller i alla fallkevin, men kialt var tvungen att följa med för annars hade han inte kommit hem.

vid 10 åkte jag och jossan hem till jossan och packade jossans väska och sen var de fotbollsmatch, fast jag var inte med, eftersokm jag skulle träna en gång till inan jag fick spela match, för jag vill ju inte riskera att gör illa mig igen.

matchen började 12 mot nykvarn och den matchen var spännande.

förs 0-1
sen 1-1
-"-  2-1
-"- 2-2
-"- 3-2
-"- 3-3
och till sist gjorde vi 4-3
så vi van jippi

efter matchen drog jag hem och bara satt, sen messade emma mig och undrade om vi kunde träffas,
så då drog jag till emma och sen drog vi till hösjön och träffade carl  simon a och david, sen va vi med dom enda tills jag skulle äta, för då drog alla he till sig,

och nu sitter jag här.

MIN HELG HAR VARIT BÄST<33

HUR HAR ERAN HELG VARIT?
------------------------------------------

29/5-10<3  jag älskar dig Christoffer Kialt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0