blir ingen träning för mig på ett tag

har varit ute och kört burken och jaga jaga, med elin, daniella, jennifer, freddan, jani, filip coh adam
men jag känner av min höft och ljumske, så jag får inte springa, och eftersom lekarna går ut på att springa så kunde jag inte vara med. så jag får sitta här hemma med min data,
jag hoppas att de blir bra snart för jag måste hinna träna till sommaren ( så inte fettet hänger )
och sen ska jag på 3 fotbolls läger nu i sommar, så jag hoppas verkligen att de blir bra snart,och för att bli bra måste jag vila så jag får varken träna eller spela match just nu "/,





(vågad bild ksk)

tror ni jag hinner komma i form till sommarlovet ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0