årets första dopp

idag efter skolan gick jag felica madde och amelie till sjön, tog en glass och satte satte oss vid hopptornet,
juste bebbe och empa var med också ;)
sen kom david lewin och simon z dit. dom skulle bada :)
jag och felicia sa att vi skulle bada men vi hopade inte i.
och sen skulle jag låtsat putta i zäta, men asså han ramlade inte i, sen tänkte vi inte mer på de, och sen helt plötsligt så puttade han i mig. och jag hade liksom shorts och linne haha, fast de var inte kalla ;O
och sen när jag kom upp ur vattnet hoppade jag i igen, frivilligt  (Y)
hah,


sen drog felicia och amelie på match så då var och madde, då drog vi ner till sjön i gen och tog vasin mjukglass, fast de var efter jag hade ätit så de var inte direkt efter men :)
då satte vi oss vid H bryggan och snackade lite. sen var madde tvungen att dra hem, för hon skulle hinna städa sitt rum innan felicia kom tillbaka, hon ska sova där.
 så då drog jag hm till mi9g och åt ennu mer glass haha ,inte bra inte bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0