min och maijas kväll igår

maija kom vid 5 igår , som jag skrev :)
när vi kom hem efter ha mött henne vid bussen, satte vi oss och tittade på film och käka godis och chips mums'
vi tittade på fyra olika filmer :)

först charlis änglar
sen scary movie 2
sen såg vi en skräck film som hette Amityville horror, skit äcklig,
min bror satt och tittade med oss för att vi inte vågade se den själva, han tyckte liksom inte tt den var ett dug läskig, men den räckte gott och väl för mig och maija :P
sen när oskar drog till mamma så satte vi på en komedi vet inte va den hette
men jag har sett den förut.
den var bra att vi såg den som sissta film för jag och maija skulle sova själva i pappas hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0