Min dag såg ut så här:

kom nyss hem från elin coh gabbi, så jag passar på att blogga,
men jag har inte något att berätta egentligen xD
men jag kan berätta hur min dag´sett ut

försov mig i morse till fem över sju, så jag kan inte på stå att jag såg direkt fin ut iskolan xD
håret på enda och lite mascara
men aa, sen gick jag i skolan till tjugo över 3 och vi har slöjd sista lektionen,
jag håller på med en klänning, och jag var nästan klar med min överdel, och då skylle jag stryka isår sömsmånen, men smart som jag är så sätter jag bara på strykjärnet och börjar stryka, och tänker inte på vad man ska ha för värme, så , så fort jag nuddade tyget, bara läte och allt tyg smälte :O, de va skit läskigt men de är bara att börja om xD
aja sen när jag kom hem satte jag mig vid datan drack juice och åt en chokladboll, sen snackade jag med gabbi så då drog jag til henne
freddan och filip var där så vi va med dom , sen kom daniella och elin, då drog vi upp till tempo och köpte choklad på vägen hem mötte vi jennifer ebba och emilia, så dom hängde på oss
och då körde vi burken, sen vi 8 hängde jag med elin och gabbi hem och tittade på mästarnas mästare. för de var final, och arman vann, jag som tyckte att jessica skulle vinna :(
 aa och nu sitter jag här

de var min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0