kondision

ska börja med löpträning en gång i veckan nu, med fotbollen, kommer verkligen behövas, min kondision är inte precis på topp, när man har haft sånt där piptest (eller va de nu heter) i skolan, s har jag alltid haft bäst kondision av tjejerna och 3 i hela klassen, och nu har jag säker sämst kondision iklassen, känns de som i alla fall. så jag ska verkligen ligga i med träningen, de behövs verkligen eftersom jag sattsar på magrutor till sommare. inte för att jag tror att jag kommer lyckas men de är värt ett försök,

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Din blogg är rätt intressant!

Jag vill göra så folk trivs i min blogg, gillar att läsa och uppskattar den.

Statistiken och kommentarerna spelar verkligen ingen roll för mig.

Bloggar för att det är kul och ibland för att

uttrycka mina knasåsikter.



Tycker du borde svara på min fråga "vad borde jag uppdatera mer om"



Kramar.

2010-03-23 @ 13:52:41
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0