Bloggpaus

ni kanske märker att jag uppdaterar väldigt sällan
men jag orkar inte blogga,
så jag kommer nog ta en bloggpaus nu,
ksk bara slänger upp en bild på dagens outfit nån gång ibland.

men efetrsom jag troligtvis inte kommer skriva nått i veckan så kan jag ju berätta vad jag ska göra nu dom två veckorna som kommer

i morgon är de skolavslutning och SOMMARLOV :D
så då ska jag nog bara ta de lugnt, ksk träffa någon, me´n mer än så blir de inte

sen på onsdag kommer älskling, jossan och kevin
och så sover dom här , sen får vi se hur de blir på torsdag om jag sover med jossan då,
eller om de blir alla fyra en natt till.
så fredagen beror ju lite på hur torsdagen blir,
men sen på lördagen åker jag till sportscamp med Moa :D
och är där i 5 dagar och sen när jag kommer hem (dagen innan midsommarafton)
blir de att träffa älskling, innan han åker iväg till skåne och är där i 3 veckor
jag kommer sakna honom sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0