5 juni

nu sitter jag hemma hos gabriella och elin,
i morgon blir de stockholm med deras familj,
sa med och heja på elin när hon springer maraton,
som jag alltid brukar göra,
så jag hoppas de går bra för henne. men hon brukar ju vinna, så de går säkert bra,

jag hade fotbollsmatch mot harg idag, tyvärr förlorade vi med 0-1, och för mig gick de inte alls bra, missade 5  målchanser :@, jag blev skit arg, och dom spelade massor med armarna, men jag kände i allafall inget i höftböjen (Y), så de var bra.

men nu ska vi gå ut och göra något, så ni får ha en trevlig kväll.

jag saknar min älskling :*

Kommentarer
Postat av: Sofija

okej :P

2010-06-05 @ 22:09:01
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0