2 juni

tjolahopp

idag har jag vart med älskling, jossan och kevin.
vi låg och kollade på ice-age -2, haha. men vi kollade inte så myket, låg mest och myste.
sen när filmen var slut drog vi till pizzan och åt, :) haha mums
jag åt typ hur mkt som helst, och fast jag var propp mätt så fortsatte jag att äta.
jag åt kycklingtalrik. och pomesfrites kan jag äta hur mkt som helst av, fast jag är mätt x).
men när vi ätit drog vi till IP för kevin hade fotbollsträning, så då satte vi och kolla på den i typ en kvart, men sen åkte kialt hem :'( .
men då satt jag med jossan :) och då kom felicia och madde så vi satt typ och snackade med dom :)

vid 8 åkte jossan hem och då drog jag hem till mig och käkade jordgubbar, och nu siter jag här och lyssnar på musik.

hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej, kul blogg du hade! :D

2010-06-02 @ 21:51:54
URL: http://duumles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0