svar på frågestunden

Om du fick gästblogga någonstanns, vart skulle det vara då?

Vad vill du bli när du blir stor?

 Svar: 1. de skulle nog vara hos en känd bloggerska 
 2.  stylist

1. Vem är din bästa vän ?
2. Är du nöjd med din kropp ?
3. Vilken outfit är din favorit ?

Svar: 1. jag har egentligen ingen irekt bästa vän , utan jag har många väldigt nära  vänner. men jossan Engström är en av dom absolut närmast vännerna jag har
2. Det är jag absolut inte !
3. jag har ingen direkt favorit. men jag tycker de är väldigt snyggt med byxdress.   tyvärr har jag ingen egen.


1: Vad var de som fick dej att börja blogga?
2: Vilket djur föredrar du Hund eller Katt?
3: Vilken är din favorit mat?

Svar: när min kompis började blogga, testade jag också, och sen fortsatte jag.
2.katt, för då är man mer fri
3. fläskfilé och pomesfrites

1. Vilken "stor " bloggerska tycker du bäst om ?
2. Vilka 3 saker klarar du dig inte utan ?
3. Hur gammal är du ?
4. Har du varit i Finland ?
5. Har du något djur ?

Svar: 1. jag läser inte "stora" bloggar speciellt ofta, men jag brukar kolla dessies lite då och då, men jag kan inte säga att jag tycker bäst om henne...
2. mobil, data och tuggumi ;)
3. 14 år
4. om åland gills, så jaa
5. ja har en katt hos pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0