läs så får du veta

nu sitter jag och målar naglarna, gabbi och elin är på kalas, men ska trägffa dom sen samt david och simon,
hah i natrt sov jag och gabbi i tält, och vi somnade vid typ 3. simon och david va kvar, då. men sen kom pappa ut och skicka i väg dom, haha kan ju säga att min pappa inte va på de bästa humöret då.

men i dag blir de att sova inne i huset, för vi har tagit ner tältet, vi var lite trötta på att sova där, för vi har gjort de 3 dagar i rad. så de blir att sova inne hos mig idag. Då ska elin vara med också, inte bara gabbi.

men nu ska jag äta mat, hör ksk av mig senare om jag har tid <3


Kommentarer
Postat av: Michaila

Nu ligger svaren från frågestunden uppe:) Gå gärna in och kolla vad du fick för svar på din fråga/frågor, Kram:)

2010-07-24 @ 12:45:55
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0