fick några fler frågor senare mot kvällen,

så jag besvarar dom nu

-Har du någon gång provat Nivea Dimond Gloss?
-Vilken perfym använder du?
-Har du bloggat länge?
-Tycker du om att trycka i dig godis?
-Vad är din favorit sysselsättning?
-Röker du?
-Snusar du?
-Hur ofta går du på toa?
-Tycker du om att slappa i en soffa?
-Har du på dig sol glasögon när det regnar?
-Vad heter den datorn du bloggar från?
-Tycker du om alla mina frågor?
-Hoppas det för det tycker jag om!

HareBra!!
Kram!

Svar: 1. nej
          2.jag har några olika men oftast är de paris hilton, eller Amor
          3.nej jag började någon gång i vintras
          4. godis är alltid gott, men vissa dagar är man inte sugen
          5. jag gillar att spela fotboll, och jag skulle gärna vilja komma långt i de, jag gillar även att sminka och fixa håret på mina vänner, vilket jag gör rätt ofta
 6. nej
  7. nej
           8. haha jadu, ..
           9. aa, men nu på sommaren , ocm de är varmt ute, föredrar jag att ligga vid stranden och slappa
          1 0. nej de har jag inte :P, onödigt
          11. fujitsu siemens
          12. ja ;) (Y)

tack dsm :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0