dålig uppdatering, varför?

har varit väldigt dålig uppdatering idag känner jag. har inte  hunnit ladda upp någonting.
men det finns faktiskt en andledning.
för jag sov hos ellen i natt och sen direkt efter frukosten var jag tvugen att gå hem för jag pappa och liza skulle åka till Peter och Pernilla för att hälsa på dom i deras sommarstuga.
vi skulle få åka vattenskidor och ring. men tyvärr så hade peter precis ringt till pappa och sagt att de hade börjat mula hos dom, och undrade om vi inte kunde ta de någon annan dag nu i veckan.
så jag packade badväskan och drog ner till sjön iställa. för adam elin gabbi och ellen hade precis gått dit ner.
sen var vi där vid sjön typ till 3. och sen drog vi hem till elin och gabbi och kollade på twilight #2.
och mitt i filmen var jag tvugen att dra hem och käka. sen efter maten drog vi ner till hosjön och badade.
det var faktiskt riktigt skönt i vattnet.
efter badet kollade vi klart på twilight. när filmen var slut tog jag och gabbi ett bad tillsammans.
och när vi kom upp från badet satte vi på the holiday. men den han vi inte se så mycket på för jag var tvugen att gå hem. eftersom dom ska upp halv 4 i natt för att sedan åka på semester till Gotland.
därför jag umgåtts mycket med dom idag. nog för att jag träffar dom typ lika mycket andra dagar också men endå.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0