bilder som skulle laddas upp förra veckan

min dag med jennifer





det är jennifer som taggit nästan alla bilder, därför de var många på mig :P




bilder från när jag, jennifer, elin och gabbi var






--

bilder från när jag elin och gabbi va vid sjön


 

sen kom simon och david ett tag, och jag vet inte vad simon försöker göra på den här bilden men i alla fall: xD





bilder frrån när jag och gabbi täl som vi hittade under min säng xtad första natten, vi körde ett gammalt prinsesspel som vi hittade under min säng xD



sen kom zäta, david och simon, och då vi.lle dom vara med så då fick dom de haha xD

de var mörkt i tältet, därför de är skit dåliga blder


haha zäta vann typ hela tiden, fatta om han var stolt, skröt om de som faan xD

..

....

bildbomben får sluta med en bild på min fot hah, asså jag har tämjt ut ledbandet så de är typ värsta mörka  fläcken där

 
syns ksk inte så bra men





Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta -.-

hade elin bh på en bild? :O

behöver hon verkligen inte!!

-.- hhahah

2010-07-22 @ 19:31:31
Postat av: matilda

de kallas topp!?

2010-07-22 @ 19:55:32
URL: http://tillaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0