underbara dagar

har vart med jossan i tre dagar nu
de har varit så himla kul :)
gabbi ocg elin va med lite också :*

i onsdags va mest hemma och tog de lugnt ,satt o prata och skratta
men vi drog även ner till backen i typ en halv timme och drack varm choklad och snacka lite med zäta
efter de va de fotbollsträning

se när vi kom hem och hade duschat och så  lirade kotten med elin och gabbi
och så åt vi choklad fodue smaskit
sen provade vi olika frisyrer på varandra (några tips vi fått från youtube)

gabbi och elin drog vell hem runt 11
då satt jag och jossan lite vid datan sen gick vi och la oss och pratade massa minnen jätte mysigt :)

dagen därpå vaknade vi först vi 9 för vi hade ställt klockan för gabbi och elin skulle komma då
men dom kom aldrig för brudarna vaknade inte av sin väckaklocka så jag och jossan somnade om till 12

den dagen va vi oxå med elin och gabbi men gabbi drog hem typ vid 5,

då drog jag jossan och elin upp på killarnas träning.

idag har de bara varit jag och jossan
vi satt inne ganska länge men runt tre drog vi upp till heden och kollade om de va några som åkte
men de va så jävla kallt så vi drog till tempo och handlade ;)

och som tur va träffade vi pappa där så vi fick åka med han hem.
jossan åkte hem vid halv 5
och sen kom david hardy och lewin till mig ;)
haha kul kul

men nu siter jag här själv och lirar musik

men ni får ha de så bra

puss på dagarna :*

älskar er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0