jag vet

vet att jag suger på att blogg men jag har inte årkat
egentligen hatar jag att skriva så fattar inte varför jag skaffade blogg egentligen
jag har heller inte några bilder att lagga upp för alla är typ ett år gammla
men jag har massa bilder på min digitalkamera men har ingen sladd som leder till datan för den har jag slarvat bort
smart som jag är hheheh
måste skaffa webbkamera så jag kan ladda upp bilderna på lätt sätt
fast jag kommer nog få en laptop i födelsedags present så de kanske är lite onödigt
eftersom den troligtvis kommer ha inbyggd kamera jag vill gärna lägga upp bilder på olika outfits men i allafall

PROFILDAG!

imorgon är det profildag jag ska vara i backen och åka mellan 08.00-14.00
det kommer nog vara skiffmycket folk där
får se om jag bloggar i morgon troligtvis inte men kanske xD puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0