öppethus kväll

skolanskväll idag då ( typ som öppethus, fast man går i skolan på kvällen
men vi blir lediga på fredag :)
och då ska jag med jossan till dunker, ska med henne tuill skolan haha
men de kommer bli pinsamt eftersom carl precis gjort slut, och dom sitter liksom bredvid varandra
 ajaj skitsamma han ska inte stoppa mig ;)

ny sitter jag och lyssanr på musik- justin biber. han sjunger så bra (Y)
imorgon har jag utvecklingssamtal också, får vell hoppas att de går bra men de tror jag

önska mig lyckatill ;) ?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan! Du blev en av dom tre bloggarna som var värd en länkning denna vecka. Tack för att du gjorde min vecka härlig. Puss och kram skumbanan!

2010-04-28 @ 19:33:08
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0