100429

hemma nu då, har haft utvecklingssamtal,
men de gick bra :) (Y)
ska snart käka lite mat och sen är de fotbollsträning efter träningen följer jag med bästa jossan hem och sover där :) jag är ju ledig i morgon. så de blir att följa med henne till skolan, men de har jag redan skrivit i tidigare inlägg, men bara så ni vet kommer ne nog inte bli nått bloggande imorgon eller ikväll

imorgon är de ju valborg oxå jippi ;) men det blir att hålla sig nykter hela kvällen för annars får jag inte vara med på fotbollsmatchen på söndag haha :P min tränare sa de.

i fall ni undrar varför jag inte lägger upp någon bild på mina dagens outfits så är de för att jag har mobil sladden hos pappa och jag orkar inte hämta den x)
men jag har i alla fall fått minneskort till min mobil nu, så de kommer bli bättre bildkvalite här på bloggen
alla mina bilder har ju varit från mobilen för att jag haft mitt kamera minneskort i mobilen, för jag tyckte att jag behövde de mest där, men nu kan jag använda kameran igen, gäller bara att hitta sladden till den också xD
men nu ska jag pack hade bra
puss <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: du är sötare gumman!

2010-04-29 @ 19:49:51
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0