profildag 2#

idag hade vi också profildag

mellan 8-11 spelade vi tunering i fotboll , handboll och innebandy

efter luncen drog vi och åkte pulka  och plastpåsar xD

men på vägen dit blev jag såklart mulad av både jocke, david, simon och hardy
medans alla andra tjejer inte ens fick en enda snöflinga på sig.

klockan ett fick vi sluta men jag, Emilia, Jennifer, Ebba och Emilia stannade kvar
sen kom micke jim och axel, så vi körde mattrace, och såklart så vann vi brudar

efter de drog grabbarna och även amelie tvungen att åka hem så då va de bara jag jennifer elimia och ebba kvar

typ vid 3 kom david och simon A<3 och va med oss :)
 kul kul
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

klockan havl 5 drog jag  till stallet. de va avslutninge





ajaj men  ni får hade så bra puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo vistt är dom.. mmmm så smarriga

2009-12-20 @ 15:43:30
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0