OTURSDAG!

i morse när jag vaknade och skulle fixa i ordning mig så märker jag att min väska med mitt smink i, är i skolan
så fick låna Lizas (låtsas mamma)
men de sög..hon hade ingen foudation och hennes mascara var typ slut

 sen när jag sitter och äter frukost så spiller jag youghurt på hela benet
efter de så skulle jag ställa in min tallrik i diskmaskinen,
men smart som man är ställar man ner tallriken när den är full med vatten så jag får allt på mig

På lunchen i dag så kastar Philippa potatis på mig
och sen när jag skulle köpa en macka i Cafeterian så va alla macor slut

Och när jag gick med Amelie på väg hem från skolan så säger Amelie
: jävlar vad halt de är, jag kommer ramla

jag säger
: du , det är jag som kommer ramla för idag är de min otursdag!

en minut senare ramlar Amelie xD

ocj jag tänkte att jag kanske inte skulle ramla, att jag hade lite tur i alla fall
 men som sagt de var ju min otursdag
så 5min senare ramlade jag XD

sen när jag nästan var hemma ramlade jag igen typ 3 gånger och fick jätte ont i nacken
Så nu sitter jag hemma och kan inte vrida på huvudet de blir baba värre och värre :/

 (nackspärr) :(



Kommentarer
Postat av: Amelie <3

Stackars Matilda XD Du fick in ett svärord i min mening såklart XD haha <3 Snygg blogg förresten kolla hjätna min =D http://ameliedemelew.devote.se/ inte så snygg och har inte skrivit på ett tag men ändå :P

2009-12-16 @ 16:17:33
URL: http://ameliedemelew.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0