Min helg , för dom som undrar :P

i lördags gick jag med elin gabbi och jennifer upp och titta på killarnas innebandymatch Malmköping mot Flen ,som började klockan 11. Malmköping van förresten med 14-8 :D
där träffade jag tex Sara som jag saknat jätte mycket. sen var elin Manfeldt där också :)
jag träffade även Moa som sedan följde med oss hem sen

Jag Elin, Gabbi och Jennifer va hela dagen vi käka på pizzan och sen va vi med David och Simon A en stund :)
typ klockan 10 drog vi hem till Jennifer för vi brudar skulle slafa hos henne

sen var jag förstås med brudarna i dag också men bara till klockan hlv två för sen drog jag och Moa till David och va med han , simon A och berg .
dom skulle spela borta match idag så dom hade samling klockan 3. så jag och Moa följde med dom till hallen där moas mamma sedan hämtade oss.
men nu har moa åkt hem och jag sitter här och äter julgodis och lyssnar på musik
-------------------------------------------------------------------------------

Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton :D
non mer än jag som länktar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0