Gårdagen

igår typ vid 11 kom jossan till mig :)
vi gick till tempo och köpte fika sen gick vi till lägerhyddan för dom vuxna skulle ha innebandu tunering
men de blev inställt för de var typ bara 7 som kom

men vi träffade i alla fall max och johannes där somm vi snacka lite med

sen drog vi hem till mig och hämtade pengar sen gick vi och käka på pizzan
när vi satt på pizzan kom simon <3
sen följde han med oss hem
vi typ åt massa godis och sen spelade vi galen panna eller ja , jag och jossan gjorde de för
 simon ville inte vara med
sen ringde elin och gabbi och fråga om dom fick komma så då var vi med dom ett tag till typ 11
sen gick både elin och gabbi, och simon hem

men jossan stannade för hon skulle sova hos mig.

haha ner alla precis hade dragit spiller jag julmust på hela våran vita matta xD
men de är en annan historia....

Men nu ska jag åka till min mormor och morfar på mini julafton
bloggar nog mer sen

tack för underbara dagen Jossan!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0